"Чудеса и хреновины! Передай дальше..." (pan_baklazhan) wrote,
"Чудеса и хреновины! Передай дальше..."
pan_baklazhan

Дума про освітян-2.0

В епоху до початку Грейт Резету Школа як інституція мала дві функції: 1 (головна) - працезабезпечення великої соціальної групи людей і 2 (допоміжна) - "камера схову" для дітей від 6 до 18 (!) років, яких батьки залишали, аби займатися своїми справами. З першою функцією Школа успішно справлялася, з другою - доволі поганенько. З настанням Нової Ери, коли Комендантська година може (і буде) тягнутися десятиліттями, в другій функції необхідність відпадає. Відповідно, відпадає і в першій - уроки по УТ-1 можуть вести або ЛОМи типу Авраменка, доктора Комаровського та Ірини Фаріон (остання справді непогано читає лекції з укр. літератури), або анімовані персонажі. Можна комбінувати. Півмільйону українських освітян варто починати вчитився варити на дому мило та освоювати мистецтво декупажу.



NB.  Ця лаконічна та вичерпна думка - плід багаторічних роздумів, зокрема оцієї квінтесенції, озвученої в 2013 та 2017 рр.:  "На моє міцніюче з року в рік переконання, освітяни - це один з найбільш шкідливих класів нашого суспільства. Чи знаєте ви, що в Україні працює 500.000 шкільних вчителів? Це більше, ніж горезвісних ментів. Вічно ниючих про тяжке життя - при тому, що потік бажаючих навчатися в "педах" не вичерпується, влаштуватися в школу в місті практично нереально, а вчителів-пенсіонерів зі шкіл виносять тільки в останню путь. Я вже давно стверджую, що Школа - це не інститут середньої освіти дітей, це навіть не "камера схову" для дітей на час, допоки батьки на роботі. Ні, насамперед Школа - це система працевлаштування осіб, мало на що здатних в іншому житті, і тому особливо лояльних діючій на даний момент владі. (За рідкісними винятками, зрозуміло). Саме заради того, щоб було кого і чим зайняти в умовах, коли дітей, всупереч потугам купити дітонародження, більше не стає, продовжили навчальний термін (до 11 років, але ж хотіли й до 12), вигадують нові предмети, створюють дикі навантаження на дітей практично без віддачі. Бо освітянам чхати, чи запам'ятає дитина текст з історії, наче переписаний з енциклопедії, чи вивчить урок біології в подробицях, гідних студента - не для того вони в школі. Головне - щоб число відпрацьованих годин було. Ну, і інші нюанси..."

via  Дума про освітян
Tags: Хвейс-бучне, умные вещи
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 26 comments